Hej po er.

Dagen har varit sådär lagom sysslolös.
Så varför ingen text uppkommit här är ett mysterium.
Känns ju ruttet att säga det, men de senaste dagarna har jag glömt bort bloggen..
Tragiskt.

MEN, lets move the fuck on.
Dagens första inlägg kommer att handla om: Våren.

Vet inte hur det är med er, men jag kände vår i luften idag.
Min definition av våren är annorlunda än den var förra året.
Med denna mördarvintern har man ju fått sänka kraven liksom.
Vårtecken förr var när tussilagos, vitsippor och oljade rullatorer kom fram.
Temperaturen behövde vara minst + 10 och molnen skulle ge plats för Solen. 

Vårtecken för mig nu är att ta en promenad utan att vilja dö, se en synlig
gräsplätt, människor i skinnjackor och snögömda bajskorvar på trottoaren.

Får typ glädjetårar i ögonen påväg till bussen varje morgon.
Känner för att dra en musikalserenad medan jag springer till hållplatsen.
Typ:
DET ÄR INTE KALLT. *Våldsam pekning* DET ÄÄÄR INTE KA-AAAALLT.
*Skutt* NÅGOT MER. *Hoppsnurr* INGET MER!! *Snurr* MEER! *Snurr*
MEEE-EEER!!!!! *Snurr-snurr* WE DONT NEED NO SNO-OW
LET THE MUTHAFUCKA BURN!!
*Hytt med näven mot himlen*
BURN SNOW BURN!!
*Tonartsbyte* BURN BURN BUUUURN!!!

Och hela busskuren ba.
ye burn.

.. .. ..

Här är några attraktiva och intressanta kvinnor enligt mig.
Om ni inte är intresserade av dem får ni bara blunda och skrolla ner.



Kelly Jackson.



Stefani Germanotta.



Katherine Moenning.

HAHAHAHAHA, Nu blundade ni och scrollade för INGETING.
För det fanns ju inget här. Haha.
Hähähä.
Hähä.

Hä.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0