Bilder.

Klockan är snart 2 denna lördagsmorgon och mina planer på att gå ur sängen är ytterst avlägsna. Älskar att ligga som ett kolli, slappsurfa och äta upp godiset männen lämnade kvar här igår. 

(Mannen som vet: Jag tar tillbaka alla uttalanden om Marabou Vinter) 

Jag tänkte också passa på att lägga upp bilderna från Frankrike.
Eller nej för det gick inte.
Min syster har lösenordsspärrat sin dator där picsen ligger.
Ni får klara er med några bilder från i torsdags istället!



Chaffis-Jän och M-J Skåne.



M-J Skåne, jag och L. Sista gången jag tar kort mellan två brunbrända vänner.



Crazy ass bitj och M-J



Efter flera kort med lazyeye-hund-ögon ändrade jag min fylleposé radikalt.
Resultatet blev detta: ögon så uppspärrade att man blir rädd att sugas in i dem.
Den slampiga tjejen bredvid är Stell-A (eng uttal på A:et)

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Mannen som vet

Den är goooood

2010-03-20 @ 17:34:19
Postat av: mirrzooor

Du ser ut som ett spöke. eller vampyr. eller död...

2010-03-20 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0