tjoho

Sådär ja! Nu är rummet fint och städat, till och med slängt in en tvätt och duschat!
Det var på tiden för allt det om jag ska vara ärligt, har varit feberofräsch = inte duschat på flera dagar, glömt bort var en hårborste är. Finns deo ens?

Fortsättning på bilderna;


Tha bloggah och H sitter och cheeeeeeeellar


Jag och tha bloggah


Kvällen då vi fick för oss den brillianta idén att gå till donken.


Samma kväll!


En rooooooooooooooooooolig kväll


zöt tjej


Jag och Joy visar upp våra vackra sidor :)


en sommarkväll


Kommentarer
Postat av: jag tar dig om jag vill ha dig.

moget att vina på donken? SÄÄH

2010-03-15 @ 19:48:17
Postat av: m-zor

gott ska drickas med gott. fast nä.

2010-03-16 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0