MAD TWATTER

Jag har gått och blivit alldeles hormonell nu när Rikey leker fransos.

Skulle hem från skolan och då blev min jacka knölig och jag såg tjock ut.
RAGE 1
. Jag blev så jävla arg. Bara sådär.
Går sedan av bussen och det är förjävla blött och äckligt på vägen.
Mina converse blir blöta. RAGE 2.
Äter sedan lite keso och grapefrukt, för att jag ska bli snygg och smal, och det fula fan till grapefrukt sölar ner hela mig. RAGE 3.
Sätter mig sedan ner och ska köpa nya efterlängtade kläder.
Men ohnej, så roligt ska vi inte ha det. Kollar kontot.

Noll. Zero. Null. Nollasta. Nulle.


Tårarna rinner. Ner för de tonårsfinniga kinderna. Vilket påminner mig om min ansiktsbehandling. Som kostar kosing. Helvete.

Jag saknar Rikey. När hon var hemma var jag i balans.
Nu är jag som Christian Bale på inspelningen av Terminator Salvation.
Eller som Madison Twatter. Helt jävla störd.

/L-E Bernie out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0