The party dont start until I walk in.

Igår spenderade nästan hela gästbloggar skaran natten tillsammans.
Partade i Strömslund var vad vi gjorde.

Helt okej kväll faktiskt.
Nästan alla hade koll på läget.
Nästan alla...
Fanns väl några undantag där i den muntra skaran.
Ett undantag var T-O smoker.
Hon hade inte riktigt koll på läget.
Men det kan man inte alltid ha.
Skrivande hade inte heller helt koll på läget.
Men mestadels iaf.
L-E bernie verkade dock samlad.
För en gång skull.
M-J skåne vet jag faktiskt inte.
Såg hennes söta tryne en snabbis men inte mer än det.
Hon hade nog koll.
Kanske.

Trots allt, en ganska lyckad lördags kväll.
Nu ska jag försöka bota min hangover.
Tyvärr inte genom att se på filmen hangover som tipsades om nedanför.
Den ska botas med städande av mitt rum.
Det känns super.

Ha det bäst.

/Ynaffi-Lo out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0