Lördagens bravader


Bara MÅSTE berätta om festen jag var på i lördags med tanke på trollhättebornas enastående prestationer!
Det var två vänner som fyllt 18 och firade detta med att fixa lokalfest i Strömslund, Trollhättan.
Förväntningarna innan var ganska låga med tanke på att det var en hel del toocoolfordance&görabortsig - människor som skulle dit.

Men på förfesten bestämde vi oss för att gör det bästa av situationen, det vill säga att supa oss redlösa... Hehe

Men när vi kom dit fick vi oss en smärre chock, det var faktiskt drag på stället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Way to go Trollhättan!

Man kan referera det hela lite med ett mellanstadiedisco, alla bekantade sig med alla om man säger så..... Hehe

Måste dock (believe it or not) klaga lite på festens enda representanter från Vänersborg, Jean Baptiste, Colaboy, Ståhlmannen, Trädpojken & Vbgstekarn (Vet ej om dessa män redan har bloggnamn så fick tyvärr hitta på egna) som söp alldeles för dåligt...

Här är kvällens enda bilder, tagna på förfesten:



Thorsell (har glömt bort ditt bloggnamn, såry) var ett slående exempel på kvällens alkoholhaltiga tillstånd


Bloggar snart igen, be so sure!!!

/M-J Skåne


Kommentarer
Postat av: Thorrrrrrrzor

Thorrrrrzor, Thorren, jag vet inte riktigt vad jag är kallad. hehe. Men jag håller i alla fall med dig om kvällen. Den var feeeeeeet liksom..(det jag kommer ihåg)

2010-03-16 @ 18:08:02
Postat av: Jean Baptiste antar jag ?

För dåligt måste vart det värsta jag hört ;)

2010-03-17 @ 00:43:01
Postat av: M-J Skåne

Heter du Sean så är du värdig ägare till bloggnamnet "Jean Baptiste". Hehe.

Dåligt är det enda rätta ordet, vbg-andan var som bortblåst.. SO NOT COOL

2010-03-17 @ 15:53:20
Postat av: Colaboy

Pfft. för dåligt? sämsta jag hört! Tyckte att vi VBGare var kvällens behållning!:D

2010-03-17 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0