IN YOUR FACE M-J SKÅNE!!!

Jag trodde att jag inte var så kvinnlig av mig.
Denna lista motbevisade mig hårt.
Face'a en tuff reality och ca 2000 hygiensartiklar.
Fjantigt fast samtidigt lite skönt också.
Jag är kvinna och det är okej.
(Ordet hygiensartiklar = 30 vuxenpoäng)

PACKLISTA

Pass

Sjukförsäkringskort

Hemförsäkringspapper

Rengöringslotion

Fuktkräm

Schampo

Balsam

Mary Kay sminkborttagning

Tofsar

Hårspännen

Nässpray

Allergitabletter

Halstabletter

Tandborste

Nagelfil

Nagelsax

Tandkräm

Handdukar

Plattång

Hårblås

Minispegel

Peelinghandske

Ansiktskräm

Rakhyvel

Halsband

Örhängen

Ringarna

Hudkräm

Läppbalsam

Deodorant

Parfym

Bridget Jones boken

Vårskorna

Kängorna

Vårjackan

Matsäck

Lilla svarta partyväskan

Halsduk/scarf

Sminkväska

Kläder

Tuggummi


/Erica out


Kommentarer
Postat av: q

Om du ska vara riktigt vuxen ska den vara i bokstavsordning. Och var är kondomerna? Tänk om du träffar en fransos.

2010-03-08 @ 22:25:52
Postat av: pani

rengöringslotion?

fuktkräm?

hudkräm?

parfym?



är de MINA grejer du ha tagit eller? ;)

2010-03-09 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0