fucking gästbloggning

Eftersom jag tyvärr blivit tvingad till att gästblogga så tänkte jag tipsa om min stora kärlek. Underbart tidsfördriv!

http://www.youtube.com/user/charlieissocoollike?feature=chclk#p/u/8/pVo-S9ns2_A

Nu vet jag inte hur man länkar eftersom jag inte är tha blogger här, men det löser ni kan jag tänka mig! ( om inte, kopiera bara det och klistra in för i helvete )

Bjussar på en mindre vacker bild från nyår.



PS 1. Ericas värdmamma frågade om hon ville ha kokain.
PS 2. Ja, hon skojade..



/M out ( kan jag snälla få byta namn? Snälla? Snälla? )

Kommentarer
Postat av: M-J Skåne

Det kan nog vara den fulaste bilden jag sett på länge. PAYBACK PÅ DIG MED SNART.

2010-03-12 @ 12:54:08
Postat av: m

den var väl inte smickrande för någon av oss majsan ;)

2010-03-12 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0