mobil-drama

TJATJABLOGGEEEN!

Ni vet hur man ibland på fyllan gömmer saker på brillianta ställen, för att såklart kunna hitta det man har gömt dagen efter. Ni vet säkert också hur man ibland lyckas glömma bort vart man har gömt det.

Nämligen detta som hände mig igår. Min mobil var spårlöst försvunnen. Efter flera flera timmar av letande började jag misstänka att någon hade tagit den eller alternativt att den hade fått egna ben och sprungit iväg.
Nu är det nog flera av er som undrar varför jag inte ringde den, men det gjorde jag! Problemet var bara det att det var ljudlöst på. Men iaf, för att återkomma till att gömma saker, så hittade jag min underbara sony ericsson imorses utomhus bakom en blomkruka. Bakom en blomkruka? Varför i helvete gömmer man sin mobil bakom en blomkruka? Varför?

Men nu är iaf skönheten tillbaka där den ska vara - hos mig. (L)(L)(L) säh.



/ M-zor out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0