Chip och tillbaka-spolningar.

Det är väldigt få saker jag stör mig på hos tha bloggah. Men det finns två grejer som får mig att rysa. Två grejer jag drömmer mardrömmar om. Två grejer som jag i allra högsta grad hatar.

1. När man ser på en film/serie/youtube-klipp och något roligt händer, då måste damen spola tillbaka och kolla på det om och om och om och om och om och om och om igen ca 200 gånger. Visst att en sak är rolig första, andra eller kanske till och med tionde gången. Men det är INTE kul att se samma sak 40 gånger på fem minuter.

2. Chip. Chip. Chip? Chip??? DET HETER CHIPS FÖR I HELVETE.  " Ge mig ett chip"  fu.

Men det jag egentligen ville komma fram till var ;
S'il vous plaît revenir à la maison. Tu me manques.
( stort tack till googlefuckingtranslate)



/ M-zor out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0