Flera dagars resumé

Uppdateringen har som sagt varit extremt snål sen i måndags.
Jag skyller på vädret och M-J Skåne.

Vi har nämligen hängt typ oavbrutet. Dag som natt.
Aktiviteterna har varit följande:

Träna gym
Sola
Äta bra mat

Vi har inlett ett sunt, hälsosamt liv och planerar att komma iform till midsommar.
Här får ni lite bilder.



Den här är från i måndags när vi på skånepågans order låg ute och kämpsolade.



Kämpsola = ligga ute bland svarta moln i isvindar och låtsas att solen skiner. 


Sen blev det ju varmare och vi har börjat våra dagar med
att träna, äta frukost, sen sola/spela kubb. Riktigt härligt.

M-J Skånes frukost:



Min frukost:
 


Den här bilden vet jag inte om jag får lägga in.. men chansning gör livet roligare!



Jag: Kan du smörja in min rygg lite? 
M-J: Okej.



Tack.

NEJ! Nu måste jag springa ut till Skåne igen. Hon saknar mig säger hon.
Ikväll ska vi reta kossor eller festa, och i helgen ska vi skjuta luftgevär i skogen.
Awsome life. Vem behöver jobb när man kan göra massa andra nyttiga grejer.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

jag tror hon ljuger. seriöst, det är sillisar. ingen kan ha boobs like that. jag vägrar tro.

2010-06-17 @ 13:27:53
Postat av: Erica

säger det samma L-E, helt otroliga är dem.

2010-06-17 @ 16:14:18
Postat av: T-O smoker

herregud. maja. jag är mållös.

2010-06-17 @ 19:45:47
Postat av: cookie

seriöst? de kan inte vara äkta. sjukaste jag sett isf, onådigt avundsjuk

2010-06-17 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0