Sommarn drar iväg mig från datorn.

Uppdateringen fungerar inte till 100 % än om ni märkt det.

Få inte övergivnadspanik nu! (ord?) Men det är jättegrannt väder hela tiden.
Ni kan väl inte förvänta er att jag ska sitta fastnaglad vid datorn då?
Det blir inte heller lättare av att jag under pluggveckorna
(also known as The Week Of Bloody Death) tappat mina bloggrutiner.

Det är inte så enkelt att bara spotta upp nåt kul sådär längre.
Känns ovant.
Så jag har ett förslag, iaf until vädret sviker.

Kan vi inte sammanstråla ute, jag och ni?
Ni får komma fram till mig när som helst, var som helst, 
hur som helst och be om inlägg, så bloggar jag på plats!
På krogen, på stranden, på utesververingar, i hängmattan.
Överallt. Bara säg till! Så kokar jag ihop inlägg IRL.

(IRL-blogginlägg. Kan vara början på något historiskt) 
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0