PARTYKVÄLL!! och PARTYBILDER!!!!!!!!!!!!

Jag var på fest igår.
Nice att kunna festa helhjärtat för en gångs skull.
Inga bekymmer som ondskefullt cirkulerade i bakhuvudet.
Ingen stress, ingen ångest ingen oro.
Jag bara festade och hade jättekul.

Började kvällen med en del av klassen och sen bar det vidare.
Slänger in lite bilder eftersom jag snålat med det rätt länge.


Förfest med pizza, charader och dans tillsammans med söta människor från le klass.







Sen nästa fest i Strömslund.





Ukraina var där...



... med tillhörande byst.



Och Kjelle kikade förbi med sin tatuering, båda var på partyhumör.



Jag myste endel med min T-O Smoker älskling också.
Hon levde upp till sitt namn hela kvällen.

Nu ska jag gå härifrån en stund.
Kalas uppe i Dalsland är på gång, så måste förbereda mig mentalt.
Buss & kram!

Oj, höll nästan på att glömma...



M-J Skåne var ju där igår också!
Thorrzorr åkte till Alanya och hon verkade ha blandade känslor om det.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig hedrad, har fått ett smeknamn!

2010-06-12 @ 17:00:29
URL: http://mariemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0