OMG SOOOOOOOOOL OCH VAAAAAARMT!!!!!!!!!!!!!!!

Det blev ingen Midsommar på Smögen 2010 historia igår.
Jag kom hem, hittade mat i kylen och där var det kört.
Bloggen nedprioriterades till sist på behovs-listan.

Och jag kommer göra er mer besvikna.
För nu har en situation bättre än Kyl-Fylld-Med-Mat uppstått.
Soligt och varmt väder.

Helt chockartat, hört rykten om 30 grader och grejer.
Jag tror inte att ni planerar att sitta vid datorn under dagen.
(och gör ni det så borde ni allvarligt se över era prioriteringar) 

Sol i Sverige. Kommer dyka upp ett program om det på
Discovery Channel inom en snar framtid känner jag på mig. 
Växthuseffekten kommer tillslut totalsabba vårt sommarväder. 
Så småningom kommer solen här i norden vara så exklusiv
att Discovery ser sin chans att tjäna pengar och rycker in.
Sun in Sweden - Miracles do happen skulle de döpa programmet till.

NEJ, nu tar jag med mig magen och sticker ut. 

(Här skulle det varit en fotograferad bild på mig och min
mage i bikini men något är dåligt ställt med våran uppkoppling)

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0