Liten återberättad festblogg.

Känns ju lite halvdant att säga

Euhm, ursäkta mig, inte haft tid att blogga för att...
jag har festat väldigt mycket och konstant.


Men det är det bittra svaret och den ljuva sanningen.
Många dagar har flugit (dagarna gör nämligen det på sommaren)
förbi och mycket saker har hänt. Ska försöka dela med mig 
av det så att ni iallafall får någon text att smaska i er.

I onsdags firade vi min vän Joy och hennes födelsedag. 
Blev tusen kilo god mat och chokladtårta. 
Till provianten serverades tal och sång och alkoholrelaterad dricka. 
(Man får nämligen dricka sånt med föräldrar i närheten när man är vuxen)

Efter mat och mycket skratt och gråt och en dålig låt (obs rims obs)
åkte de vuxna artonåringarna i sällskapet till grannstaden och Trägårn.

Jag pratade fruktansvärt dålig engelska med två tyskar hela kvällen.
De tyckte jag såg ut som hon där som vann Eurovision, Lana.
(heheheh måste googla henne, inte hunnit det än)



Mja, antar att jag får ta det som en komplimang.
Flickebarnet är ju faktiskt sött.

Sen träffade jag två turkar och en pirat på besök i Sverige och
tog mina chanser att använda den fruktansvärda engelskan igen.
Kvällen var riktigt härlig. Här får ni lite bilder innan jag sticker ut.
Lovar en mer regelbunden uppdatering från och med nu.
Statistiken är fortfarande rätt skaplig ochy det gör mig glad i cyber-själen.
Hej på en stund.







Och ursäkta att mina bröst ser mjölkfyllda. De gör allt för att irritera mig.
/Erica out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0