MEEEEENSSSSVÄÄÄÄÄRRRRRKKKKK.

Har varit hemma från skolan idag pågrund av jääääääävlig mensvärk.
Jag freakin hatar min livmoder. Telling u.
Den måste dö.

Varje månad, minst 1 dag ligger jag i sängen och ber om nåd.
Slänger mig av och an, skriker, gråter sparkar i väggarna.
Den ger sig inte. Måste äta 13 migräntabletter och sova bort smärtan.
Låter det normalt? Nej.

Min mensvärk sitter inte heller mest i magen som vanliga mensvärkar gör. 
Utan i benen. Hur skumt som helst.
Varje gång smärtona kommer tänker jag "detta KAN inte vara normalt!
Det är inte meningen att man ska ha såhär ont!!"

Men så tittade jag igenom gamla inlägg på Spiderchicks blogg förut.
Och plötsligt gick det upp för mig.
Detta skrev hon dagen innan hon åkte in på förlossning



Så sjukt mycket värktabletter i onödan.
Det är ju ett foster jag har i magen.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0