SLUT-REVOLUTION.

Förstår inte vad som hänt med slynorna det senaste.
Helt plötsligt måste man be snällt (?) om allt, visa respekt och annat trams.
De brukade vara så "easy" förr..
Ynaffi-Lo om någon!
Stenhård atletisk människa, den enda som inte gnäller när jag bits i armen.
(STORT VÄNSKAPSPLUS!)
Men nu börjar hon också börjat krångla..

Liksom...
What is up with allt the jättebesvärliga, krävande och känsliga?
Gud hjälpe mig, de börjar nästan likna.... män..




Förstår ni vad jag menar?
Vart är vår värld påväg...
/Erica out


Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

IS THAT ALL YOU GOT!?



jag trodde du var tuffare än så erica, en värdig motståndare liksom. jag trodde fel.

2010-01-08 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0