Skoluppdatering.

Åh. Är så jäkla irriterad.
Vaknade vi upp på 40-talet i morse eller vad fan är det fråga om?
Några elever i min klass la fram förslag om att införa såkallade "uppförandebetyg",
kvarsittningar och annat straff för folk som skolkar/kommer försent.  

Det var elever som föreslog detta, inte lärare.
Jag kan erkänna att jag skolkar en del, men det är inte därför jag blir irriterad.
Trodde bara att grejen med gymnasiet var att man ska lära sig att
ta eget ansvar för sina studier inte behöva ha ännu an auktoritet över huvudet.

Nåväl.
Ödmjuk var det.
Alla har rätt till sin åsikt.
Typ.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: Mr T (the negro)

Åt helvete med sånt bös! I mitt tycke ska man kunna skolka hur mycket som helst, det ska bara räcka med att man uppfyller kursens mål för att få betyg!

2010-01-26 @ 15:34:44
Postat av: Erica

JAP.

2010-01-27 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0