Okej. Då var det bevisat.

OKEJ MENSA HAR RÄTT.
Mitt IQ är åt helvete.

För att få sina svarsresultat var man tvungen att skicka ett sms för 50 öre.
Inga problem, tänkte jag och gjorde om testet igen.
Tio minuter senare kollar jag saldot och får en anafylaktisk chock.
Mina pengar är borta. 

Med blodet kokande vansinnesklickar jag mig in på Mensa sida igen.
Inte nog med att de förolämpat min intelligens,
nu har de blåst mig på pengar också.  
Jävla idioter.
Väl redo för hotbrevsskrivandet upptäcker jag detta.  



Exakt, det stod inte 50 öre. Så nu har jag alltså spenderat
50 kronor på att få reda på hur dum i huvudet jag är.
För en människa med IQ över 87 hade det här antagligen aldrig inträffat.
Hatar verkligen mig själv just nu.
HATAR.

Kom ihåg: Tvivla aldrig på Mensa.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0