Morgonbuz

Sov lättklätt inatt och kände när jag gick upp att min nattklädsel inte passade sig för att glida runt i huset på onsdagsmorgon med massa folk hemma. Därför smet in i badrummet och hittade en tröja och ett par pyamasbyxor tillhörande min syster. BINGO. Ready to play.

När hon får se mig rycker hon till och förklarar bestämt att
MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
JAG HAR LETAT EFTER DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!

Efter att jag berättat för henne hur läget ligger till säger hon 
okejdå du får låna dem, bara du lägger tillbaka dem.
????
Jag som hade hoppats på lite morgonfight för att få igång kroppen.


Näe såhär kan vi ju inte ha det tänker jag en stund senare och traskar in i köket.
Häller upp ett glas cider, går runt lite.
Och efter 30 sekunder kommer frågan jag hoppats på.

Anna - Erica? Har du inte trosor under mina byxor?!

Jag - Joo...

Anna - BRA!

Paus
 
Jag - STRINGTROSOR hihihihihihihihihihihihi

Sen sprang jag iväg.
Ibland är jag bara zå busig.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0