Lite luddiga sommarfantasier såhär i vinterlandet

Jag är inte den som går och skriker efter sommaren på vintern.
Jag längtar efter den, visst, men jag försöker att se positiva saker med alla årst..
Åh håll käften bara.

Hade antagligen aldrig kommit överens med Blondinbella.

Iaf.
Jag vill lägga in en fin bild på mig från en kväll i somras.
Har lagt upp den förut. Den är inte så himla speciell på något sätt
men jag minns att jag denna kväll kände mig söt och brun.
Var sprallig, glad, förväntasfull och bara så jävla tillfreds.
Vanligt sommarkvällsbeteende.

Tillbringade kvällen med M-J Skåne, Thorrz0r och annat folk på strandgatan.
Kommer ihåg att vi drack alkohol trots att vi var minderåriga.
Så hippt.



Känns egentligen lite skumt att filosofera om sommaren
när det är isigt och minusgrader ute dygnet runt.

Nu blir det sängen.
/Erica out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0