Humble.

Jag har ett nyårslöfte för 2010.
Försöka vara mer ödmjuk.

Jag har en filosofi som säger ungefär.. jag har alltid rätt.
Ska alltid spela så cool och oberörd hela tiden.
Min sarkasm och ironi skrämmer ofta iväg folk.
Det kanske verkar som att bloggen bara är något jag egentligen skiter i.

Men sanningen är att jag blir så glad av er som läser.
Ni klickar er in varje dag och det gör mig jätteglad.

I helgen fick jag säkert höra av 10 olika personer att de älskade min blogg.
Och jag menar, det är inte så att jag tar mig själv på så jävla stort allvar,
(det mesta jag skriver är ju egentligen flum och oseriösa grejer) men ändå.
Jag blir sjukt glad. Så även fast jag kanske bara ler till svar, säger tack
och återgår till drinken så ska ni veta att jag suger åt mig allt.
Och fortsätter skriva.
För er.

(HAHAHAHAHAHHAHAH)

Nä men ärligt, jag blir skitglad!
Puss på er :)
Uppskattning ÄGER!!!
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0