PMS och allmän personlighetsförändring.

HeY.
Jag har PMS på nivå 2, vilket betyder att jag inom de närmsta dagarna
kommer att ta semester från min kropp och ersättas med Klimakterie_Gunnel F62.
Ni hör på namnet att hon är en trevlig och sansad kvinna.

(Vart jag själv hamnar under tiden klimatkterie_gunnel härjar med
min omgivning är ännu okänt. Men hoppas på nåt varmt soligt ställe)


I nuläget befinner jag mig alltså på silence-before-the-storm-nivån.
Går in i en slags dvala.
Hela dagen har jag varit lullig, frånvarande, mosig i huvudet liksom.
På retoriklektionen när jag satt i min egna värld och trodde att vi
fortfarande pratade om abort var jag plötsligt tvungen (?) att yttra mig.
Resultatet: Tvingas svara på en fråga om onani inför hela gruppen.
Himla smidigt, och det var min andra lektion med dessa människor.

Dän båtjävlN satte ja maj schjälv i.



Är det fler än jag som upplever nån typ av handikapp ca tre dagar varje månad?
Bortsett från ett unpleasant humör och några fler finnar än vanligt?
Jag menar riktiga handikapp!
Självmordsbenägenhet? Folkhat? Choklad-bulimi?

För mig är det såhär:

Min hörsel blir sämre under PMSdagen/dagarna.

Jag får svårare att uppfatta om människor pratar med mig /SLASH/ tycker alla omkring mig är tråkiga/högljudda/jobbiga/för snygga/för fula/eller bara totalt ovärda att lyssna på.

Jag blir sjukt, SJUUUUUUKT sentimental.

Typexempel:
Ett ägg i matsalen idag var samarbetsvilligt = jag börjar nästan gråta.
Det fallerade ínte utan lät sig plockas isär utan att suga åt sig skalbitar osv.
Inget endorfinframkallande i vanliga fall, men idag
var det ett fint ögonblick.
Självklart är andra saker som söta hundar, eller nån som missar bussen
allt som krävs för att jag ska börja gråta som ett litet barn.

Kan uppvisa ett våldsamt beteende.

Jag har aldrig varit en lugn, eftertänksam person.
Men de dagar jag har PMS gör man verkligen klokast i att hålla sig ifrån mig.
Offensiva meningar som håll käften, nu får du ge dig,
god morgon eller hej erica kan vara farligt provocerande.
Tänk på det om ni inte vill ha ett morr/slag/en flygande sko till svar.

Men nu får det vara nog med gnäll!
Ska sjunka ner i soffan och skriva klart min naturkunskap.
Hörs kanske lite senare.
Låter er veta när Klimakterie_Gunnel anländer!



/Erica out

Kommentarer
Postat av: fyttelmustel

hahaha erica du e så sköjj ! :)

hoppas du får tid att hälsa på i framtiden. det vore sköjj!!!!

2010-01-26 @ 21:13:43
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0