Modebloggen.

Häjhäj! Jag är på språng (som de chica modebloggerskorna säger.
Betyder oftast: Springa ärenden i höga klackar med en kalorifri latte i handen. Eller?)
Har idag lärt mig dansa både vals och foxtrot, ätit lunch med vänner,
tagit en promenad, kollat facebook och nu snart ska jag iväg och fika med andra vänner.

Men innan det ger jag lite tid till er, mina läsare.
Jag tänker skriva mitt livs första modeinlägg idag.
Om.... DAM DA-DA-DAAAAMMM.......Jeansleggings!

Vad Sverige tycker om detta plagg är uppenbart men
jag anser dem vara djävulens gåva till folket.

Underbara för oss lite oversize, hä hä HÄ. Men väldigt onda.

De får en att gå upp i vikt och inger samtidigt ett falsk självbild av kroppen.
Typ hey vad smala mina lår är nu tar jag en extra kaka. 
BARA SÅ FEEEEL!!!! FÖR DU ÄR INTE SMAL EGENTLIGEN.
DET SER BARA UT SÅ NÄR DU HAR TAJTA LEGGINGS PÅ DIG!!!!
I-D-I-O-T.

När de blir omoderna kommer hälften av kvinnorna i
Sverige bli panikdeprimerade och dö. Tror jag.

Alltså jag är inte helt säker!
Vågar inte svära på att de dör.. är ju ingen läkare eller så.
Men aa, jag tror att folk kommer dö iaf.
Som flugor.
Av hetsbantning/självmord.

Ba det jag ville säga. Snipp snapp nu var modeinlägget slut.
Nu ska jag fortsätta att vara på språng.





/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0