Min Dag.

Hej igen. Dagen har varit rätt busy.
Och med busy menar jag hardcore-softning utan dator i närheten.
Började tidigt i morses och stannade kvar i skolan för extramatte.
Aka Möte för dem med IQ 87.

Efter det åkte jag till McDonalds med T-O Smoker och L-E Bernie.
Säger bara att jag ÄÄÄÄLSKAR att ha vänner som jobbar där *blinkblink*.

Sen åkte jag hem för att mysa med S.
Unnade oss en promenad i kylan (not) och köpte godis sådär spontant. 
hE-hE. 

Någonstans i godis/mat-koman (copyright Ynaffi Lo) ringde vår vän H
Han är den enda jag känner som spelar svårflörtad/fångad och
oanträffbar trots att det är han själv som hört av sig. Märkligt.

H: Hej

Jag: Hej! 

H:
lite random snack

Jag:
lite random snack

H:
 vad gör du då? 

Jag:
myser med S. dudå?

H:
aha.. nä inget, har tråkigt.

Jag:
aa okej *väntar på att han ska fråga om han får komma*

H:
aa

Jag:
aaa

H:
...

Jag:
....

H:
....

Jag:
 vill du komma hit eller? 

H:
nae *börjar låta som att något är jobbigt" jag venne alltså..


Samtalet slutar iaf alltid med att han joinar. 



Onyttighetstabell för dagen:

Hamburgare:

Kebabrulle: ½
Godis: ca 15 bitar
Cigg: 2

Helt okej för att vara fredag.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0