Flytthjälp och dödliga könssjukdomar.

Har hjälpt en halvdöd släkting att rensa ur hennes lägenhet idag.
För ett retrofreak som mig är det himmelriket.
Fick med mig MASSA saker bra att ha både nu och när jag flyttar hemifrån.

Att plocka åt sig möbler/kläder/porslin man själv vill ha är skitkul.
Men det visade sig att behöva gå tusen gånger upp och ner i trappan
för att lasta in saker som inte är till en själv, är en annan sak.

För lat för att bära och gå i trappor bidrog jag med annat.

Provade tex flera hattar...





...och fixade till pappas arbetspall.

Han har skrvit HIV på den men säger att det står H N (hans initialer).

Det tycker inte jag och skrev därför till ett ord.

Vad tycker ni att det ser ut som att det står nu?
H N eller HIV?



Just det.
/Erica out


Kommentarer
Postat av: Hanna

måste säga att du är sjukt söt i hattarna! :)

2010-01-16 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0