Lite kvällspisk från mig till er.

Nu biter jag ifrån.
Det är ett väldigt tjat och gnäll om att jag uppdaterar för sällan och för lite.
Men kom igen nu.

Hur mycket gör ni läsare för att jag ska skriva?
Är det för mycket begärt att det ska vara ett samspel det här med bloggande?
Idag har jag fått 1 kommentar.
EN!
Skärp er!

Och nu riktar jag mig inte till

M-J Skåne
M
Ynaffi-Lo
T-O Smoker
L-E Bernie
Mannen som vet.
Mr T (the negro)

(och andra som ofta lämnar en rad i skrivfältet. Puss!)

UTAN NI ANDRA.

Överstående namn är en freakin bråkdel av den totala läsarmängden.
Vad håller resten av er på med?
Kan ni nån enda gång slänga in en tanke.

Gillar ni vad jag skriver?
Något som stör er?
Något som är kul? Fel? Äckligt?
Något ni vill fråga?
Något ni vill berätta?


Jag blir jätteglad när jag ser att någon kommenterat.
Det är som att få ett riktigt brev i brevlådan.
Jag skiter i om det är kvinnoförnedrande eller rasistiskt.
Säg vad ni vill!
Bara jag får NÅGOT att jobba med.

Tack och sov gott. Nya tag imorrn!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Hihihi

Varje gång du har uppdaterat din blogg blir jag glad. Även om det är en jävla helvetes fucking pissdag, blir jag lite gladare. Även om dina bajsiga Paradise Hotel-inlägg fick mig att vilja spy så var det ändå trevligt att läsa, på något ambivalent sätt, men det är long gone nu.



Tack!

2010-02-16 @ 22:44:43
Postat av: Anonym

tycker att du ska blogga minst tre gånger om dagen. ingen tid säger du? Då säger jag greveholm.

mehewe

2010-02-16 @ 22:47:50
Postat av: kakan

erica, din blogg är den jag alltid kollar först. älskar din sarkasm, ditt sätt att skriva och du är helt enkelt så himla rolig!

2010-02-16 @ 22:50:20
Postat av: Lotta

Jag tycker att din blogg är grym , Erica!

Och jag vet vad du menar. Alla tjatar om att man ska uppdatera men det är ca 5 pers som kommenterar, inte så kul då.

2010-02-17 @ 05:23:44
URL: http://lottapersson.blogg.se/
Postat av: HEHEH

du är okej

2010-02-17 @ 08:14:45
Postat av: eeeh..

Du är en bitterfitta som aldrig skriver. jag blir ledsen i hjärtat. och om man säger emot dig så skriver du ett argt inlägg om hur fel man har. du är dålig.

2010-02-17 @ 10:53:33
Postat av: L-E Bernie

om jag hade fått som jag hade velat hade du uppdaterat precis hela tiden. jag har nämligen inte mycket till liv och hänger ganska mycket här. men om du hade gjort det hade du blivit lite av en kissie och det vill jag ju verkligen inte!

2010-02-17 @ 15:02:59
Postat av: hej

jag gillar din blogg!

2010-02-17 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0