Jag lackaaar.

Tänkte ikväll blogga om det här lilla jävulskapet.

Neutrogena Daily Scrub.

Denna ansiktsbehandlingskräm är enligt mig den sämsta hygiensartikeln
i världens historia. Och jag är nyfiken på om fler håller med om detta.


Jag har ganska torr hy generellt, speciellt i ansiktet.
Vilket betyder att jag nästan aldrig får finnar. Pormaskar här och där, visst. 
Dock aldrig finnar. MEN vad händer så fort jag använder denna produkt?

Jo, jag vaknar upp dagen efter med hela ansiktet rödprickigt (!).
Det är ingen världskatastrof någonstans, men jag tycker det är irriterande att
en rengöringskräm som ska motverka finnar och pormaskar havererar,
parar sig med acnebakterier och producerar tusen acnebebisar istället.

Funderar på om man ska försöka sig på en stämmning för falsk marknadsföring.

I reklamen säger de ju "ta farväl till pormaskar..." eller nåt i den
stilen och det är orättvist att "glömma bort" resten av meningen.
Alltså: "säg halloj till ett finnigt face"

Har aldrig stämt någon förut så det vore intressant.

Fler som upplever samma sak?
Säg till om ni vill vara med och lacka!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Sara

Men va fan!? Köpte den igår och använde den precis, jag återkommer om en vecka med resultat

2010-12-08 @ 16:03:39
URL: http://www.saraand.devote.se
Postat av: L-E Bernie

daily scrub är inget man bör använda varje dag, inget som är peelande ska användas varje dag. bara smörjer omkring smuts och bakterier, så säger hon som gör min ansiktsbehandling iallafall :)

2010-12-08 @ 17:37:57
Postat av: Ericamartina

Sara: Hör av dig om resultat

L-E Bernie: Ge dig med präkto-attityden.

2010-12-09 @ 12:47:01
URL: http://ericamartina.blogg.se/
Postat av: sanna

den suger balle, ändå behöll jag skiten i ett år efter det bytte jag och alla finnar och pormaskar minskade med 50% . skit produkt STÄM DOM

2010-12-12 @ 22:07:57
URL: http://bottensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0