God morgon!

Att vakna upp hemma hos Elf är som att åka till Disneyland.



Får adrenalinkickar varje gång jag tittar in i hans kyl.
Den är så annorlunda om man jämför med min.
Proppfull, färgglad och vacker.

Bredvid datorn och mig står också en paradisask.
Tänkte arbeta mig igenom den innan jag går på kylen
(Elf är på jobbet och kan inte göra NÅGOT, moha).
En rolig upptäckt från igår är att mannen äter choklad som en 4åring.

Japp. Han mumsar i sig ena delen av romsussinet och sen lägger han
tillbaka andra halvan i asken
för att han inte gillar fyllningen.
Kan vara det sötaste jag sett.



Själv biter jag av ena delen, går till kranen, sköljer ur fyllningen med vatten,
torkar torrt med toapapper och äter sen upp andra halvan också. Vuxenpoäng.
Troja. 

Nu ska jag plugga.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0