God jul på er!

Vet inte hur långt ni har kommit i erat julfirande men jag är iaf hyper just nu.
Julklappsutdelningen kommer att äga rum om ca en halvtimma.
Tror jag.

Är dock inte helt säker. Har nämligen inte frågat.
Försöker ta på mig rollen som mogen 18åring denna jul och uppträda
så vuxet jag kan. Ni vet, prata lugnt, äta kött, hjälpa till att duka av bordet
och inte vråla KAN VI ÖPPNA JULKLAPPARNA SNART ELLER JAG DÖR!!!!
Som alla andra år, utan låtsas som att presenterna gör mig detsamma. 
Att jag bara vill mysa med släkten och äta gott.

(HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH)

Nej, men ärligt. 
Det är annorlunda nu, och säkert för många av er där ute också.
Detta är vår första jul som vuxna människor. Okej.
Stort.

Nu skärper vi oss och har det trevligt.
GOD JUL!
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0