ÅÅÅÅH

Och min mage kurrar. Ett glas juice var tydligen inte tillräckligt till frukost
En brun, otrevlig banan ligger i mitt skåp och väntar på mig.
Vill inte ha den.

Funderar på att bli smal. Sådär jättesmal. För att se hur det skulle se ut.
Jag vet ju nu att jag har diciplinen att banta efter de två månaderna med LCHF.
Och har aldrig varit jättesmal. Alltid varit "lagom" varvat med "mullig".

Fick hem den här klänningen igår så behöver nog bli lite mindre över magen
och höfterna, eventuellt äta pyttelite på nyårsafton så att jag kan dra in magen.

Rare Fashion - Lace 3/4 Sleeve Dress

Vad ska jag göra nu?
Är så rastlös. Ska se om cafeterian är öppen.
Hejdå.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå jäkla skön är du- och syftar på kommentaren i slutet! haha.

2010-12-14 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0