Hej. snabb uppdate.

Tjena jag är mitt uppe i skolan men nu har jag lite tid.

Har börjat mitt projektarbete på allvar nu vilket innebär att
jag lagar mat varje dag, mår illa konstant och är trött tjufyrasju.

Allt fett, alla feta såser, alla feta yogurtar, ostar och smör är gott de första
tuggorna, men sen vill man bara kräkas. Satt och tittade i väggen förut i dag och
började impulshulka när jag plötsligt råkade tänka på zuuccinigratängen i frysen.
MEN, det kommer vara jobbigt den första veckan, sen vänder det.
Förhoppningsvis.

Är fortfarande positiv och taggad än så länge.
Men nu får ni ursäkta, jag måste gå och spy upp min feta 3,5 % fil.
Är påfrestande att vara laktosintolerant och köra LCHF.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0