Ungkarlstrams?

Det här lovet har gjort att jag blivit för avslappnad i vardagen.
Börjar nästan gå över gränsen.
Jag menar, klart det är okej att "chilla", men ibland finns det gränser.

Som läget är nu spenderas varje kvällframför TVn
med påskmust och nån typ av mat, utan byxor.
Och jag ÄLSKAR det.
Det är så himla härligt.
Man känner sig fri på något sätt. ..
Det är som att en ny verklighet har öppnat sig...
En byxlös verklighet.

Så fort min syster och mamma går upp på övervåningen för att lägga sig...
Då smäller det. Har väntat hela kvällen. Fritt fram..
På en sekund är jag inne i köket och rotar passionerat
i kylen samtidigt som jag drar av jeansen med andra handen.

Sen efteråt, åh gud alltså. Jag säger er..
När man är klar med hela plocka-fram-pärsen då börjar den riktiga njutningen.
Med ett självbelåtet leende på läpparna sjunker jag ner i soffan.
Greppar musten, greppar smörgåsen, greppar fjärrkontrollen...
om jag haft en pung hade jag säkert greppat den också, och går in i mig själv.
Och TVn.

Jag uppmanar er att prova på detta hemma.
TV mat dricka utan byxor.
Lovar er att det inte blir mer underbart.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

det låter snuskigt

2010-04-07 @ 13:58:51
Postat av: Marre

På tal om byxlöshet...? Vi måste planera resan till Wissembourg :D

2010-04-07 @ 17:06:37
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0