LE PARTY!

Kvällen igår kunde inte varit mer lyckad får jag säga.
Peppade människor, god mat, bra musik och en jävla stämmning!

Jag, M och E-Lane (eng uttal: iii-läääjn) laddade upp med champagne.



Sen åt vi lo.



Gott.



Vi fick många fina presenter, bland annat varsin guldfisk..
De har levt hela natten i en svart balja i väntan på adoption.
Har aldrig haft något husdjur så har hittils matat dem med:

Ströbröd
Chokladbollar
Mjukost

Hoppas att de inte dör.
(Nån som vet om fiskar kan äta ihjäl sig?)



Hängde rätt mycket med L-E Bernie.
Hon lovade att ta klackskor men kom i converse.



Hellström och Weeman busade inuti eldstaden.



Sen led kvällen mot sitt slut och det blev lite efterfest.




Tack till ALLA som kom och firade med oss igår!
Det blev så mycket bättre än jag någonsin föreställt mig.

TACK <3 :)



/Erica out

Kommentarer
Postat av: T-O smoker

HAHAH! ookej bild bild rikey! men får väl bjuda på den antar jag! skön soffa förresten!

2010-04-25 @ 13:50:55
Postat av: Elin

Tack själv Erica!! sjukt lyckad kväll! :D

2010-04-25 @ 14:06:53
Postat av: Thorrzor

jag får tacka för kvällen min rara. Fiskar kan äta ihjäl sig..

2010-04-25 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0