Nytt från Polski.

Jag tycker att vi denna söndag skänker en tanke åt M-J Skåne i Polen.
Tydligen blir de fast där nere 3 extra dagar pågrund av att en vulkan
på Island bestämt sig för att spruta aska hej vilt just den här veckan.

Jag tycker så synd om henne!
Vistelsen är enligt källor, så mycket värre än de nånsin föreställt sig.
Träffade på Thorrz0r igår som berättade att M-J ringt till henne och gråtit.  

Inatt kom ett sms där hon berättade att hon tatuerat in en potatis på handleden.
Det är fortfarande okänt om "potatisen" i fråga är ett misslyckat hjärta.
(Vet nämligen att M-J velat tatuera in konturerna av ett hjärta precis där...)
Hon skrev också att hon tappat bort alla sin pengar.

På det hela taget en halvokej resa...
Ljus varde med dig Skåne.
Håll ut.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

jag vill att maja ska komma hem och vara i säkerhet. är lite orolig faktiskt.

2010-04-18 @ 13:41:32
Postat av: Emilia

Oj oj oj TÄNK OM det hade varit när vi var i Frankrike! Jag hade dock inte klagat på det... för jag gillade croissanterna och min värdmorfar. Men ändå! Tycker uppriktigt synd om henne.

2010-04-18 @ 14:58:57
URL: http://eamilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0