Tänker sluta skriva rubrik

Önskar så innerligt att jag hade något spännande och intressant att skriva.
Att jag hade något pirrigt och absolut nödvändigt att dela med er. Mina älsklingar.
Men mitt liv är helt enkelt så tråkigt att jag inte kommer på något.
Förlåt. Tack för att ni fortfarande läser.

Sitter i skolan nu också så all "inspiration" måste läggas här innan bloggen.
Säger normen.
Om jag lagt ner hälften så mycket tid på att plugga
som jag gör på att blogga hade jag satan i mig kunnat gå natur alltså.
Nu ska jag ut i vårsolen med Stell-A och utöva ohälsosamma 18årssysslor.
Lite bus i vardagen får man kosta på sig.



Stell-A fyller föresten år idag.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0