Mina födelsedagsdojor.

Här ser ni de mest människohatande skorna i hela världen.
Till utsseendet verkar de så söta och behagliga.
Men det är dem inte.



De hatar fötter.
Jag har fortfarande ont efter två dagar. Blåsor och hela kittet.
Har suttit idag, sneglat argt på dem då och då och väst med hes stämma:
Jag haaataaaaar er ockssåååååå.

Tjejen i affären sa att jag måste klacka om dem så fort som möjligt och
vara försiktig med tanke på att de är i siden. Inte gå i grus och sånt.

Ba "mm tänker nog behandla dem med respekt efter kvällen i lördags"
(VI SNACKAR BLODBLÅSOR PÅ FÖTTERNA!!!!)
Ska se om jag hittar nån grop med grus imorrn.
Lär ge järnet.

/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0