Greetings from Polski

Dagen blev plötsligt så fruktansvärt rolig.
Fick brev från Polen och M-J Skåne.

"Tänk dig allt vi föreställde fast värre! Helvete alltså. Vill bara påpeka att det är tisdag och jag ar stenknack för andra dagen i rad, och lider numera av ofrivillig rökhosta(Y) Härligt. Har såna sjuka grejer att berätta alltså... Hennes arma fader klagade på att jag var vänsterhant, och igår fick jag tvinga i mig kålhuvud med köttröra for att jag var rädd att hennes mamma skulle bli arg om jag inte åt upp. Och det stinker starkt med urin pa hela den våningen jag bor på. Och igår kväll sa hörde jag att någon gallskrek, sa imorse frågade jag kasia om det bodde nagon mer i huset, och då sa hon att hennes mormor inte kan gå och var sängliggandes, och att jag inte skulle bry mig om att hon skrek för det vara bara for att det behövde bytas lakan. Jag andas alltså dagligen in cpmormorpolackkiss. FYFAN. alltså fattar du grejen, DOM BERATTÄDE INTE ENS ATT DET FANNS NÅN MER I HUSET!!!! och hon ligger inlåst(Y) Oj, glömde nastan att beratta, det finns inget lås pa toaletten heller:) Och hennes pappa är tjock. Och toapappret ar grönt. Kommer med uppdateringar snarast. BE SO FUCKING SURE. må gud vara med mig. Puz"

Jag kan inte ens skratta.
Så roligt är det.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0