För er som undrar.

Om någon är nyfiken på hur det kändes att göra tatueringen...
Här är en smärtskala från mitt liv 1-10.




Klämmning av fingrar i gångjärnen till ytterdörren.

(trycket var så kraftigt att fingertopparna sprack uppe vid huden, svimmade typ)

Smärtskala: 10.

Migrän när den är som jävligast.
(på en nivå där man inte kan röra sig, prata eller tänka.
man skriker och gråter trots att man vet att det gör saken värre)

Smärtskala: 8,5

Lyssna på RIX FM under tvång en timma.
(tex under en bilfärd med människor man inte vågar säga ifrån till)

Smärtskala: 4,5

Tatuering vid handleden.
(ca 7 minuters tid)

Smärtskala: 2,5
Fick höra att handleden är ett av de mest smärtsamma ställena att tatuera.
Kan därför säga såhär i lugnande syfte. 
Det kändes som att nån skar mig med en vass kniv.
Ibland sved det och kändes obehagligt.
Men värre var det inte.

Här är den skickliga och mycket snygga tatueringsmannen:
Jimmie Hunger Alava.



Nu ska jag sova.
Lägger säkert upp en bild på älsklingen imorrn.
Puss.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: en ful fisk som smakar fitta heheehehe

hahahaa du och din plutt tatuering, jag tatuerade fan hela jävla armen typ änna och jag tyckte inte det kändes nästan. det betyder att jag vinner över dig, för på min skala kändes det typ 0,1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-18 @ 23:58:10
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: samma

men håller med om 10an :(

2010-04-18 @ 23:58:28
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0