Skitkroppen och jag

Här är jag och skitkroppen idag!

(Jag tar bilden i spegeln eftersom det är lättast att få snygga bilder på kroppen då.
Man kan liksom lura bort kilon genom att vrida sig i olika ställningar och placera kroppsdelarna
på smarta sätt så att man ser smal ut. Magen kommer dock undan och ser ut som vanligt)

Jag väntar fortfarande på att min hjärna ska vakna upp och säga:
Men vad fan, Erica! Nu får du börja träna och förlora lite fett.
Du har gått upp typ tio kilo på två år!!! FÖR HELVETE DIN KOSSA (min hjärna är aggro)

Men det kommer aldrig.
Antar att hjärnan gillar kroppen lika mycket som jag för tillfället.

HI HI HI HI.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

ut å spring med dig då.

2009-09-16 @ 21:34:37
Postat av: Erica

nä jag är söt

2009-09-17 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0