Med hjärnan som vapen

Idag slutade jag 13.30
Skön kort dag.
Borde det vara.
Men icke.
Jag hade internationalisering 16.15.
Ingen idé att åka hem emellan.
Därför tillbringade jag nästan 3 h i skolan utan lektioner.
Försökte plugga lite, men det gick inget vidare.
Åt naturgodis, läste tidiningar, blängde på ettorna, kastade saker på ettorna.
Men tiden ville ej gå fortare. 
Då fick jag världens snilleblixt, gick till expeditionen, ljög ihop något om att jag var dålig,
och VIPS hade jag fått ett vilorum. Där tog jag skönast powernapen på år.

Jag ÄR smart.

Här är jag i skolsängen.
Kommer tillbringa många eftermiddagar där det närmaste året kan jag lova.



(Jag blundade inte med flit, men eftersom jag precis hade vaknat
när detta kortet togs tyckte jag det var lite passande med stängda ögon)

Sov gott.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0