Jen (still) in bed

Jag kan nog inte bli sorgligare.
Jag fes nyss och fnittrade åt mig själv.

Jean sover fortfarande.
Skönt för henne. Inte för mig.

Kan göra en lista.

Sätt man aldrig vill bli väckt på:

1. Av en eldsprutare som sätter igång brandvarnaren (se tidigare inägg)
2. Av någon som kommer in och kvittrar: God morgon (hat-bonus: stort leende)
3. Av någon som står och kissar på tältet man sover i (alltså, om man sover i tält....)

Sätt jag väckt mina vänner på.  

1. Råkat putta ner en stor petflaska i huvudet på en.
2. Råkar putta ner en stor glasflaska i huvudet på en.
3. Råkat smula massa choklad i ansiktet på en.

Inte så farligt ändå. Kunde vara mycket värre.

IAF.
Dem här sätten ska jag alltså inte väcka Jean på.
Får klura en stund.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0