Erica

Hallå hallå alla ni som läser.

På senare tid har jag märkt att det drösat in en klump nya läsare.
Så vi kan dra en pyttekort presentation.

Jag heter Erica Martina och är en söt underbar och fantastisk tjej.
Beskriver mig själv som en väldigt social ensamvarg.

Jag gillar musik, mina kåmpisar, att festa, att äta, att göra saker man ångrar dagen efter,
dansa ensam i mitt rum (till låtar man egentligen inte ska lyssna på för att de är töntiga), 
gå på konserter, åka på festivaler, prova nya saker,  
provocera minderåriga, och älderåriga, chilla hårt på gränsen till döden.

Jag lever livet helt enkelt
Gör det jag känner för och gör det bra. Alla gånger.
Alltid.
För sån är jag.
Best året om.

Reglerna på min sida är enkla.
Gillar du min blogg får du läsa.
Gillar du inte min blogg får du inte läsa.
Skriver du elaka kommentarer "bara för att"
spårar jag ditt IP och installerar hemmagjorda virus på din dator.


Här är en seriös bild på mig, lite full och lite schleten men ack så snygg.



Här är en inte seriös bild på mig:



Här är en bild där jag försöker vara seriös men ser oseriös ut.
Seriöst.



VÄLKOMMEN!

/Erica out

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

sv; Man vill både skratta och gråta, för tydligen går det bra för rövhålen...



Förresten, sjukt härlig blogg du har!

2009-09-13 @ 23:22:44
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0