måste

Okej, statistiken är på väg uppåt så nu är jag tvungen att skriva.
I natt la jag upp en bild på ett bröst men räcker det?
Nej, det gör det inte.
Inget räcker. Inget är gott nog åt er.
Blogg-gamar.

Ha liksom i åtanke att jag inte måste blogga lika ofta som Kenza eller Kissie.
Jag tjänar inte ett korvöre på detta.

Jag bloggar enbart för att bli populär och för att få massa vänner som ser upp till mig.
Måste boosta mitt ego sådär 14 gånger varje dag och tack vare bloggen
behöver jag inte vika ut mig i cam lika ofta som jag gjorde förr. Jätteskönt!

Varje gång jag tittar in på Blondinbella.se överbelastas min dator av all uppdatering.
Var får folk tid ifrån kan man undra.
Jag har legat i sängen typ hela dagen och ändå inte haft tid att blogga.
Nu är klockan 17.35 och jag sitter med strumpbyxor och bh på mig.
Mitt hår droppar av vatten och sminket är inte på plats.
Ska vara klar om tjugo min.

Haha.
Totalt ovärt inlägg detta var.
Skyll dig själv om du läste.

Ikväll ska jag röja efter en veckas alkoholuppehåll.
Lär bli vilt.

Ta vara på er ikväll och drick varannan vatten!
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIJHIJHJIHIOIHJIHIH.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0