Sverigedemokraterna

Jag funderar på att göra som säkert massa andra bloggare redan gjort idag och 
skriva en motargumenterande text angående Jimmie Åkessons krönika i Aftonbladet.
Men jag kan inte bestämma mig...

Egentligen tycker jag inte att sånna här människor är värdiga att dra igång en diskussion med.
Det känns inte lönt på något sätt.
Tivär.
Aeh, vi vet alla att jag kommer dra igång ändå.
Nu kör vi.
Häng med!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mannen skriver och uttrycker sig på ett sätt som ska få oss att tro att vi inte har en aning.
Att vi är korkade som inte ser vad som händer med Sverige.
(Underförstått: Jimmie har koll på saker som vi egentligen inte vet något om)  
Han använder ord på samma sätt som jag gör i bloggen
när jag tex vill få er att fatta att feminism är bra.
Argumenterande tal. Psykologi. Inflytande. Makt. blablabla-di.bla. 
Haha. Det är så enkelt.

Lätt som en plätt att få en outbildad osäker människa att flacka till och tänka:
"Oj. vad bra skrivet ändå. det stämmer ju..? Väl...?" 
Samtidigt som Jimmie gassar på om sharialagar och våldtäkter.


I sin lilla krönika skriver han:

"För 20 år sedan tror jag att de flesta svenskar skulle ha mycket svårt
att tänka sig att islam skulle komma att bli Sveriges näst största religion,
att svenska konstnärer som kritiserar eller skojar med islam skulle leva under ständigt dödshot,
att ett tiotal muslimska terrororganisationer skulle komma att etablera sig i Sverige,
att ledande muslimska företrädare skulle framföra krav på införandet av sharialagar i Sverige,
att svenska landsting skulle använda skattebetalarnas pengar till att skära av
förhuden på fullt friska småpojkar, att Sverige skulle ha flest våldtäkter i Europa
och att muslimska män skulle vara mycket kraftigt överrepresenterade bland förövarna"


Värt att nämna: jag ägnade en stor del av förra året att
forska om sexualbrott och kan för det första tala om för er att hans
snack om överrepresenterade muslimska våldtäktsförövare inte ens stämmer.
Jag vet inte varifrån mannen hämtat faktan, men iofs.. det kanske inte behövs i hans position.
Det svenska samhället har satt stämpeln det är fler invandrare än svenskar som våldtar!
Och ja, då är det väl bara så.

Idioter.

Människor som han, med de åsikterna, de bilderna av människan och världen...
Det går inte att ändra på dem.
I mina ögon är de förlorade och jag borde väl fan inte ens skriva detta inlägget.
Ett fucking mirakel att media faktiskt ger dem
utrymme för detbatt och möjligheter att sprida sin skit.

Sverigedemokrater är de farliga jävlarna.
Inte muslimer.
Kan vi inte bara fatta det en gång för alla och så är det bra sen?



(Borde kanske också be om ursäkt för att detta inlägget är aggro
 och innehåller ovårdat språk men palla liksom)
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Viktor M

grrrrrrrrrrrr

2009-10-20 @ 00:10:50
Postat av: jen

jag håller med dig, sis!

trevligt med lite politiska inlägg såhär, kul att någon liksom orkar emellanåt :)

2009-10-20 @ 01:03:29
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Erica

Tackzi!

2009-10-20 @ 09:04:35
Postat av: Anonym

Men han är ju så söt då är det ju klart att man lyssnar på honom.

2009-10-20 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0