Bloggen tar smällen

Skriver massa flummiga inlägg,
men är faktiskt rätt bitter med min tillvaro i nuläget.
Vet att ni inte orkar läsa sånt här och "ingen gillar en bitterfitta"
men just kunde jag inte bry mig mindre.
Min blogg är trots allt min blogg.
Så keft en stund nu och låt denna arma kvinna få gnälla.

Harkel*

Man har inget jobb. 
Inga pengar.
Inte råd med saker man behöver och vill göra.
Bara ångest vart man än vänder blicken.
Krav, stress, press och helvete.
Hinner inte med vännerna man har.
Festar sönder sig på helgen för att orka med livet.
Röker bort lunchrasterna
Griper efter minsta lilla kul och njutning.

Hata livet.
Hata tonåren.
Ibland.

(Ps. detta var inte ett försök till rap) 
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0