SKOLBLOGG.

Dag 3.
Idag gäller följande: 30 minuter lunchpromenad.

Sen tänker jag tala direkt till Fann-ky.
Du namngav dig själv första gången som F-Fiskbulle, men jag ansåg att man utmanar ödet
genom att heta så när man råkar vara kvinna, och gav dig därför ett lite mer finslipat alias.

Det gör mig oerhört ledsen att höra att du är missnöjd med ditt namn här på bloggen.
Ingen har klagat förut så jag vet inte hur jag ska hantera en situation som denna.
Om jag nu byter namn på dig nu så kanske alla helt plötsligt vill byta och då havererar hela systemet.

Men, jag är ödmjuk idag och gör ett undantag.
(Ett undantag gott folk. Om ni andra börjar döpa om er och ha er så slutar jag faktiskt att skriva om er.
Helt ärligt.)
Ditt namn från och med nu kommer att bli:
Ynaffi-Lo

Passar inte det så är det inte JAG som bör ändra på mig.
Krya på er! hälsar jag till alla sjuklingar. Tror att jag tyvärr joinar klubben snart.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

Okej jag tackar för namnbytet. Känner mig hedrad över att få vara undantaget.



Grisarna har tyvärr inte lämnat mig än, ligger fortfarande hemma utslagen. Och min enda tröst är denna bloggen, då är det sorgligt att du är sämst, jag upprepar sämst på att uppdatera. men det kanske blir bättre.



KRAM

2009-11-18 @ 12:31:41
Postat av: Mannen som vet

Jag vill heta Mannen som vet och inte V ? Vad händer ? Vaaad hääändeeerr ?

2009-11-18 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0