REJECTED.

Jag fick brev från pliktverket idag där det stod att jag inte blivit antagen.
Men de vet inte ATT JAG KANSKE FEJKADE den där astman och skoliosen.
Pussies. Thats right. F-E-J-K-A-D-E. 

IN.YAH.FACE!!

Pappa berättade att på hans tid fanns det killar som grät när de fick samma besked.
Så jag sa jäkla mesar och gick ner på mitt rum och grät en sväng jag också.
Är rätt strikt när det kommer till traditioner och så...

Jag vill inte kriga och sånt och jag hade inte tänkt göra lumpen i vilket fall.
Men det hade ändå varit fint att få ett brev där det stod att jag var välkommen.
Att veta att jag duger trots halvkroppsförlamning och blodsjukdomar.

Nu kommer jag aldrig att lära mig använda helautomatvapen!!!
(Luftgevär är inte tillräckligt coolt...)



Sorg.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: m

haha, kul. Obs. Skolans dator. kolla Ip.

2009-11-24 @ 14:48:57
Postat av: Erica

helvete, det stämmer inte

2009-11-24 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0