Jag är intelligent.

Jag har haft mina misstankar om vem som drivit www.ericamartinasucks.blogg.se.
Men jag har inte varit helt säker.

En sak jag dock är säker på, är att jag är fenomenal på att:

1. Blåsa människor.
2. Ljuga.
3. Spela roller.
3. Manipulera.

Fyra väldigt effektiva vapen i olika situationer.
M-J Skåne hade, som en normal stackare, inte en chans.

Såhär, mina vänner, drar man information ur folk.
Såhär (konstpaus) får man människor att erkänna.
Punkt 2 och lite 3.



och efter nån minut:



Anledningen till att M-J Skåne nu känner sig besegrad och inte jag, är följande:

1. Jag har ingen aning om vad en DNSserverloggning är. Det finns nog inget som heter så.
2. Jag kan inte spåra aktivitet till en hemsida (dels av juridiska skäl).
3. Jag kan inte spåra IP-adresser till privatpersoner.

Men se, vad bra det fungerade.
Plutten svalde allt.
Jag är en liten räv-ål. Slingrande och listig. Biter när ni minst anar det.

Det är därför ni ska passa er. Jag tjatar om det hela tiden och ni kanske inte förstår..
Eller så blundar ni bara för det obehagliga..
Men ni ska passa er.
Jag kan ta fram min brain-ninja-personlighet anytime I like.
Och då står ni där, med en parodiblogg i näven, fullständigt livrädda.



Eftersom M-J Skåne är en vän till mig tänker jag inte ta till några brutala åtgärder.
Det här är nog med straff:



Like a BOSS.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Mr T (the negro)

Jag försökte förklara för henne att du inte kan spåra IP :) Men men, vissa människor är ju alltför lätta att lura. Lär dig spela luta?

2009-11-23 @ 17:50:39
Postat av: Erica

Hade nog kunnat blåsa dig också Mr T

2009-11-23 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0