En liten depressiv lista

LISTA ÖVER TRÅKIGA SAKER

  • Tuber med salva som blåser upp sig själva och liksom luras att det finns mer salva kvar när de egentligenär tomma. GAAAH.

 

  • Den HÄR bloggen med det HÄR inlägget.
    (tror jag har hittat den tråkigaste människan på jorden. Låt mig citera:

"Vid ett flertal tillfällen under åttiotalet lämnade jag fester
när jag märkte att det spelades så kallade ”blandband”. Skickade anmälningar till
både polisen och IFPI. Jag var tvungen att tänka på artisterna.
Och jag vill gärna tänka mig att jag var en liten del av orsaken till att Musik-Sverige fortsatte leva vidare")

 

  • Att min mamma och pappa bråkar. 
    Exempel: För en seuknd hördes årets vrål från deras sovrum, följt av mammas gälla stämma:
    HAN PETA MIG I ÖGAT! HAN PETA MIG I ÖGAT!


    /Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0